Державна фіскальна служба України

Натисніть, щоб змінити колір сайту Збільшити розмір шрифту
-
+
Скинути
До звичайної версії
Реєстрація звернень

- Нормативно-правова база щодо реєстрації звернень:

Закон України від 02.10.96 № 393/96-ВР „Про звернення громадян” (із змінами та доповненнями).

Постанова Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах інформації" (із змінами та доповненнями).

Наказ Міністерства фінансів України від 02.03.2015 №271 "Про затвердження Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній фіскальній службі України та її територіальних органах".  

Громадяни можуть викласти свої звернення через:

контакт-центр ДФС за телефоном 0800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «3»;

- використання мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку на поштову скриньку zvernennya@sfs.gov.ua, надіславши письмове звернення з підписом у вигляді сканкопії або фото копії письмового звернення з підписом громадянина;

* відповідно до визначення наведеного у Великому тлумачному словнику української мови підпис – це «прізвище або ініціали, написані власноручно під текстом, малюнком, картиною і т. ін., як свідчення авторства або потвердження чого-небудь» (7-е видання: Великий тлумачний словник української мови (з Дод., допов. На CD)/Уклад. і голов. Ред. В.Т. Бусел – К.: Ірпінь: ВТФ «Перун», 2009 – 1736 с.: іл. – ISBN 966-569-013-2).Також, згідно з Юридичною енциклопедією, підпис визначається як «графіч. начерк, який означає особу йоговиконавця і здійснюється нею з метою посвідчення документа або підтвердження відомостей, що містяться у док-ті» (Юридична енциклопедія; В 6 т./ Редкол.: Ю70 Ю.С. Шемшученко (голова редкол.) та ін. – К.: «Укр. енцикл.», 1998. ISBN 966-7492-00-1).

Отже, підпис громадянина в електронному зверненні може бути відсканованим, сфотографованим. Також опрацьовуються електронні звернення громадян, підписані з застосуванням електронного цифрового підпису.

- особистий прийом керівництвом чи посадовими особами структурних підрозділів ДФС;

- поштою або передати до відповідного органу ДФС особисто чи через уповноважену особу.

- Графік роботи та телефони:

Надання інформації щодо реєстрації вхідної кореспонденції звернень громадян та запитів на отримання публічної інформації здійснюється відділом обліку звернень громадян та  організації доступу до публічної інформації Управління розгляду звернень та запитів Департаменту обслуговування платників у робочі дні за графіком:  понеділок – четвер з 9 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв. та з 14 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв.,  п’ятниця з 9 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв. та з 14 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв.  за телефонами /044/ 279-79-78.

Коментувати в соцмережах: