Державна фіскальна служба України

Натисніть, щоб змінити колір сайту Збільшити розмір шрифту
-
+
Скинути
До звичайної версії
Реєстрація звернень

- Нормативно-правова база щодо реєстрації звернень:

Закон України від 02.10.96 № 393/96-ВР „Про звернення громадян” (із змінами та доповненнями).

Постанова Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах інформації" (із змінами та доповненнями).

Наказ Міністерства фінансів України від 02.03.2015 №271 "Про затвердження Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Державній фіскальній службі України та її територіальних органах".  

Громадяни можуть викласти свої звернення через:

контакт-центр ДФС за телефоном 0800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «3»;

- використання мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку на поштову скриньку zvernennya@sfs.gov.ua, надіславши письмове звернення з підписом у вигляді сканкопії або фото копії письмового звернення з підписом громадянина;

* відповідно до визначення наведеного у Великому тлумачному словнику української мови підпис – це «прізвище або ініціали, написані власноручно під текстом, малюнком, картиною і т. ін., як свідчення авторства або потвердження чого-небудь» (7-е видання: Великий тлумачний словник української мови (з Дод., допов. На CD)/Уклад. і голов. Ред. В.Т. Бусел – К.: Ірпінь: ВТФ «Перун», 2009 – 1736 с.: іл. – ISBN 966-569-013-2).Також, згідно з Юридичною енциклопедією, підпис визначається як «графіч. начерк, який означає особу йоговиконавця і здійснюється нею з метою посвідчення документа або підтвердження відомостей, що містяться у док-ті» (Юридична енциклопедія; В 6 т./ Редкол.: Ю70 Ю.С. Шемшученко (голова редкол.) та ін. – К.: «Укр. енцикл.», 1998. ISBN 966-7492-00-1).

Отже, підпис громадянина в електронному зверненні може бути відсканованим, сфотографованим. Також опрацьовуються електронні звернення громадян, підписані з застосуванням електронного цифрового підпису.

- особистий прийом керівництвом чи посадовими особами структурних підрозділів ДФС;

- поштою або передати до відповідного органу ДФС особисто чи через уповноважену особу.

- Графік роботи та телефони:

Надання інформації щодо реєстрації вхідної кореспонденції звернень громадян, фізичних осіб-підприємців, адвокатів, арбітражних керуючих та запитів на отримання публічної інформації здійснюється відділом обліку звернень громадян та  організації доступу до публічної інформації Управління розгляду звернень та запитів Департаменту обслуговування платників у робочі дні за графіком:  понеділок – четвер з 900 до 1300 та з 1400 до 1700,  п’ятниця з 900 до 1300 та з 1400 до 1600  за телефонами /044/ 279-79-78.

Коментувати в соцмережах: